loading...
مصونیت
هادی بازدید : 37 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

خرید کالا یا ...

بسیاری از تجار بزرگ جهانی از زن برای فروش کالا استفاده می کنند، عکس بدن آنها را روی جوراب و ... می اندازند. از نظر فروید مردها با دیدن تصویری از زن که در کنار اشیاء قرار گرفته در حقیقت عکس زن را می خرند نه کالا را.

هادی بازدید : 34 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عوارض پوشش نامناسب

روانپزشکان در کسانی که مدتی گرفتار تحریکات جنسی بدون ارضاء بوده اند، اغلب ناراحتی های عصبی و روان تنی زیر را ملاحظه کرده اند:

-         دشواری در تنفس

-         درد در اطراف قلب

-         بالا رفتن طپش قلب

-         خستگی فکری و دماغی

-         درد و مالش معده

-         سر درد

-         هراس و دلهره از خطرات

-         بی قراری و ناآرامی

-         بی خوابی

-         کم اشتهائی

-         ضعف، خستگی و کوفتگی عمومی

-         اضطراب شدید

-         عزت نفس پایین

-         اختلال در خورد و خوراک

-         افسردگی یا وضعیت روانی پریشان

-         خودارضائی

-         روابط جنسی ناسالم

-         همجنس گرایی

 

هادی بازدید : 34 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

مرض چشم چرانی

روانشناسان، چشم چرانی را یک نوع انحراف روانی قلمداد می کنند. فرد چشم چران هرگز با چند ساعت چشم چرانی در روز قانع نمی شود و با ادامه این روند به بیماری روانی دیگری به نام vojeurisme مبتلا خواهد شد.

هادی بازدید : 82 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

لباس بدن نما

دکتر مارکس لوشر: بعضی با دیدن لباس بدن نما تحریک می شوند. برجستگی های بدن اگر در لباس ظاهر شوند، مرد آنرا تعمیم می دهد. اینجاست که نشان دادن برجستگی های بدن با لباس، همانند عریان بودن است.

هادی بازدید : 32 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

خودنمایی

بیماری خودنمایی ( exhibisionism( بر اثر عدم تعادل در استفاده از انگیزه جنسی، بوجود می آید. نشان دادن بدن از طریق ماهواره، مجلات، فیلم ها و پوشیدن لباس های عجیب و غریب و یا انتخاب رنگ های تند و زننده از این مواردند. بیماری خودنمایی در زنان مشهورتر است

هادی بازدید : 37 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

تفاوت زن و مرد

مردان به محرک های بینایی- شهوانی حساسیت بیشتری دارند. این نقطه ضعف مرد به صورت تهیه عکس ها، مجلات و فیلم های مستهجن و ...مورد بهره برداری قرار می گیرد. اما زنان به محرک های لمسی حساسیت بیشتری دارند. این تفاوت حساسیت از همان اوائل و تحت تاثیر «اندروژن ها» شکل می گیرد

هادی بازدید : 30 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

توصیه روانشناسان به زنان

معیارهای خود را بالا ببرید و خود را در اختیار روابط نامشروع قرار ندهید. زیرا این نوع روابط نه رضایت جنسی در پی دارد و نه تعهدات بلند مدت.

هادی بازدید : 36 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

فطرت انسانی

طبق تحقیقات روانشناسی، پوشیدگی زنان ریشه روانی دارد و برای رشد و بلوغ روانی آنان ضروری است. در واقع ضروریات بلوغ روانی مردان و زنان در مرحله ای از یک دیگر جدا می شود. پوشش مناسب برای زنان به (این) تفاوت مرحله رشد روانی آنان باز می گردد و ریشه در فطرت انسانی دارد.

هادی بازدید : 39 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

قوانین طبیعت

مونتسکو می نویسد: « قوانین طبیعت حکم می کند زن خوددار باشد، زیرا مرد با تهور آفریده شده است و زن نیروی خودداری بیشتری دارد. بنابراین تضاد بین آنها را می توان با حجاب از میان برد و بر اساس همین اصل، تمام ملل جهان معتقدند که زنان باید حیا و حجاب داشته باشند.

هادی بازدید : 42 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 

جاذبه زن و مرد

طبق آزمایشات آلمانی، امواج نامرئی الکتریسیته مثبت از مردان و الکتریسیته منفی از زنان ساطع می شود و بر طبق آن یکدیگر را جذب می کنند و هیچ عاملی نمی تواند از آن جلوگیری کند. وجود حجاب و پوشش در روابط زن و مرد مانند عایق برای سیم های مثبت و منفی برای جلوگیری از خطر است.

درباره ما
Profile Pic
از زمانیکه آدم و حوا با برهنه شدن، مجازات شدند و با برگ درختان خود را پوشاندند و از زمانیکه تصویر ابتدایی ترین انسان ها در میان سنگواره ها و تصاویر درون غارها دیده شده تا اواخر قرن 19 ، بشر همواره عفت و حیا را رعایت می کرده و تفاوت در فرهنگ، سلیقه، رنگ و جغرافیا هرگز نتوانسته مانع از رعایت فرمان درونی فطری و غریزی حیا شود. این وبلاگ به منظور برداشتن گام بسیار ناچیزی در خصوص ترویج حجاب و نشان دادن اهمیت و ضروت حیا و عفاف در حجاب پا به عرصه گذاشت و امید است بتواند رسالت خود را با موفقیت به سرانجام رساند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 231
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 892
  • بازدید سال : 4,465
  • بازدید کلی : 15,252
  • کدهای اختصاصی

    اوقات شرعی

    کد ذکر ایام هفته

    Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

    Get Adobe Flash player



    حدیث

    دلدادگان